سریال Modern Love برای فصل دوم تمدید شد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 13 بهمن 1398
بازدید : 160
نویسنده : adli

جنیفر سالک، رئیس آمازون استودیو در بیانیه منتشر شده، گفت:

« از زمان انتشار سریال، شاهد واکنش‌های باورنکردنی و فوق العاده بینندگان به سریال Modern Love بودیم. این یک سریال با نمایش احساسات و گرمای بسیار زیاد است و هر قسمت قلب بینندگان را به روشی متفاوت لمس می‌کند. ما بسیار هیجان‌زده هستیم که می‌توانیم داستان‌های زیبای عاشقانه، دوستانه و خانوادگی بیشتری در سریال Modern Love را به مشتریان خود در آمازون پرایم ارائه دهیم.»

سریال Modern Love یک سریال آنتولوژی در سبک کمدی عاشقانه است که کارنی این سریال را براساس ستون هفتگی عشق امروزی نیویورک تایمز که خودش نویسنده آن بوده، ساخته و از آمازون منتشر شده است. ان هتوی، تینا فی، جان اسلتری، دو پتل، جولیا گارنر، اندی گارسیا، اندرو اسکات، سوفیا بوتلا، جان گلگر جونیور، اولیویا کوک، شیا ویگهام، کریستین میلیوتی، برندون ویکتور دیکسون و اد شیرن، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال Modern Love حضور داشتند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کارنی به‌عنوان شورانر، نویسنده، کارگردان و تهیه کننده اجرایی در سریال عشق امروزی حضور داشته و علاوه‌بر او که کارگردانی ۴ قسمت سریال را بر عهده داشته، تام هال کارگردانی ۲ قسمت، شارون هورگان کارگردانی یک قسمت و امی رسوم کارگردانی یک قسمت از دیگر قسمت‌های فصل اول سریال Modern Love را بر عهده داشته ‌اند. فصل دوم این سریال نیز احتمالا مانند فصل اول در ۸ قسمت تولید خواهد شد.




:: موضوعات مرتبط: اخبار سینمای جهان , ,
:: برچسب‌ها: Amazon , Amazon Prime ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین اخبار سینمای ایران و جهان را در اینجا بیابید.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جدیدترین وبلاگ فیلم و سریال و آدرس movie-western.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com